Countdown

Nog tot mijn reis!

maandag 7 april 2008

Waar ik nu echt heen ga...

Haha! In tegenstelling tot wat ik mijn mijn allereerste blog post heb gezegd, plaats ik nu toch al zo nu en dan een berichtje hier!

Vandaag wilde ik jullie eens laten zien waar ik nu heen ga. Veel mensen hebben namelijk nog nooit van (East) Lansing, Michigan gehoord. Dit is natuurlijk helemaal niet vreemd, ik had er zelf ook nog nooit van gehoord, voordat ik mijn vriendin ontmoette.

Ik heb een beetje zitten klooien op Google Maps, en daaruit is de volgende kaart gekomen:

Grotere kaart weergeven
Zoals je ziet heb ik geprobeerd om hier en daar opmerkingen toe te voegen. Mocht ik me opeens nog interessante zaken herinneren, voeg ik deze nog toe.

Om het overzicht op het blog een beetje te behouden, heb ik ook in het linker menu een kopje toegevoegd met linkjes naar de basisinformatie over mijn reis. Onder andere het eerste bericht en dit bericht passen hier onder.

Ok, dat was het dan voor nu. Hope to welcome ya'll back again soon!
Clint

Geen opmerkingen: