Countdown

Nog tot mijn reis!

dinsdag 28 oktober 2008

Het begint te kriebelen..

Met nog maar minder dan 50 dagen te gaan begint het toch al enigszins te kriebelen!

Doordat alle Sinterklaas snoep e.d. al weer weken in de schrappen liggen lijkt het een beetje of bij veel mensen dat feest al weer is geweest (in ieder geval in mijn vrijwel kinderloze omgeving) en dat mensen meteen doorgaan naar kerst. Dit zorgt er natuurlijk weer voor dat ik weer aan mijn 7e reis naar de VS moet denken en dat ik eindeloos de website van de KLM en de websites Flyertalk en AllesAmerika Forum door spit.

Vooralsnog ziet alles er voorspoedig uit, de december cancellations van KLM en Air France lijken mij, gelukkig, bespaard te blijven :)

Tussen al deze reis spanning in ga ik binnenkort nog even een lang weekend met vrienden naar een huisje en ben ik nog van plan om, net als afgelopen jaar, nog even een leuk hotelletje te zoeken in de VS. Aangezien we gedurende die drie weken bij Jess' moeder in huis zitten is het toch wel fijn om eventjes echt met zijn tweetjes te kunnen zijn.. En als dat dan kan in een hotelkamer met privé jacuzzi, tja dan vind ik het prima om daar wat geld aan uit te geven :)

Dus, nog genoeg om mezelf bezig te houden, zelfs nu ik voorlopig eventjes niet naar college hoef. Drie dagen per week werken, weekendje weg, en genoeg leuke dingen doen met mijn vrienden. Maar het kriebelt toch ;)

Geen opmerkingen: