Countdown

Nog tot mijn reis!

vrijdag 25 juli 2008

Nieuwe plannen

Tadaa, daar zijn de nieuwe plannen dan!


Zaterdagochtend rijden we richting de Mackinac brug. Eerst maken we een korte stop in Mackinaw City en gaan we naar het fort daar. Jess neefje is daar op dat moment als een honorary eagle scout (ofzo ;)) en die gaan we opzoeken. 

Daarna gaan de de brug over en hopen we rond etenstijd bij Uncle Joel en Aunt Amy te zijn. Daar blijven we de komende paar dagen. Joel heeft volgens Jess' vader net een buiten keuken/bar (inlc. tv) gemaakt, dus ik vermaak me wel. Ik neem wat Grolsch mee, zodat Joel eens echt bier kan proeven (en omdat ik het heerlijk vind natuurlijk, haha). 

Op zondag gaan we waarschijnlijk naar het strand en misschien maken we een tripje op de quads. Maandag gaan we eerst naar een berenpark, wat enorm cool schijnt te zijn. Daarna rijden we door naar de watervallen voor een middagje waterpret :)

Dinsdagochtend/middag rijden we naar huis. Ik denk dat de 's avonds goedkoop uit eten gaan (Denny's oid) en misschien een filmpje pakken, als we niet te moe zijn.

Woensdag moeten we echter weer vroeg op, want we gaan naar Michigan Adventure. Een attractie- en waterpark (met Snoopy in hun logo!). Als we terugkomen even snel douchen en semi-netjes aankleden en uit eten bij Red Lobster, voor ons driejarig samenzijn :)

Have a great weekend!

Geen opmerkingen: