Countdown

Nog tot mijn reis!

zondag 20 juli 2008

Rustig

De laatste paar dagen/week is/zijn vooral heel rustig geweest. Geen grote dingen ondernomen, maar lekker gerelaxt. Dinsdag, woensdag en donderdag heb ik o.a. lekker gefitnessed (niet té veel, rustig beginnen na al die tijd niets doen :)). Gisteravond met Jess bij Applebees gegeten en daarna naar de film 'Get Smart'  gegaan. Onwijs grappige film trouwens!


Vandaag hebben we Jess' broertje meegenomen naar 'The Dark Knight'. Geweldige film. De acteerprestaties van R.I.P. Heath Ledger zijn fenomenaal! Daarna heeft Jess' vader ons mee uit eten genomen, omdat we de hele dag op Nick hadden gepast :)

Terwijl ik dit schrijf, ligt Jess al in bed. Ik zit even lekker achter mn Mac en kijk ondertussen met één oog naar The Food Network. Honderd procent zeker mijn favo tv netwerk hier, haha!

Morgen gaan we waarschijnlijk naar de Mall, omdat het regenachtig weer wordt. Daarna begint voor Jess de werkweek weer.. Volgend weekend gaan we echter een lang weekend naar Mackinac en omgeving. Ook gaan we een dagje de brug over naar  Jess' oom in Brimley, MI en waarschijnlijk een dagje naar de watervallen. Lekker zwemmen :) De laatste keer dat ik onder watervallen heb gezwommen was in Zuid Afrika, dus daar heb ik zeker zin in. Maar goed, eerst nog een weekje wachten..

p.s. in tegenstelling tot mijn verwachting gaat het alcohol bestellen hier in Michigan met mijn NL ID kaart heel goed. Als ik er even bij zeg dat het niet een Amerikaans ID is, vinden ze het al snel goed! Gelukkig heb ik nog niet mijn paspoort moeten laten zien, aangezien ik die A) liever niet bij me heb en B) nog wel eens vergeet. Haha!

Geen opmerkingen: