Countdown

Nog tot mijn reis!

zondag 10 augustus 2008

Chaotisch -> weinig updates

De afgelopen week heb ik niet geschreven, Vooral vanwege het feit dat ik erg moe was na een erg chaotisch weekend. Vorige week vrijdag zijn Jess en ik, zoals ik al voorspeld had, naar de film Stepbrothers geweest. Erg leuke film!
Zaterdag zijn we allereerst naar Grand Rapids gereden, om naar de Nederlandse winkel te gaan. Ik heb lekker wat NL spulletjes gekocht (Calvé pindakaas, Zaanse Mayo, Salmiak Lolly's, schoolkrijt drop, stroopwafels, etc.). Erg grappig ook om allerlei oude mensjes te zien praten in het Nederlands (met een enigszins Amerikaans accent). Daarna zijn we terug gereden naar Grand Ledge, om wat kleren te wassen. Onze avond werd gevuld samen met onze vrienden Michelle en Kevin (en gedurende de avond: Glenn, Rob en Mike). Eerst zijn we gaan mini golven en daarna zijn we naar een aantal barretjes geweest.

Toen we 's nachts thuis kwamen, begon de rotzooi. Rond een uurtje of 3 gingen we naar bed. Jess ging nog 1x naar de wc en nog voor dat ze bij onze slaapkamerdeur was, riep ze mij. Een groot deel van het tapijt in onze kamer was ZEIK nat. We deden de deur snel open en zagen dat de badkamer compleet overstroomt was. Het water kwam omhoog uit zowel de wc als de douche. Meteen de onderhoudsdienst gebeld. Het overstromen hield op een gegeven moment uit zichzelf op, gelukkig, maar we zaten nogsteeds met een zeik natte vloer. Plus de angst dat het gedurende de nacht opnieuw zou gebeuren. Ze onderhoudsdienst-man vertelde me dat de loodgieter niet wilde komen en dat we daarvoor tot de volgende ochtend moesten wachten. Wel kwam er een reinigingsdienst voor de vloer. Om een lang verhaal kort te maken: om half 6 lag ik eindelijk in bed.

Om 10 uur 's ochtends kwam de loodgieter, die een hels lawaai maakte. Daarnaast hadden we geen WC en mochten we het water niet gebruiken. We hebben de gehele dag uiteindelijk bij Jess' moeder doorgebracht, aangezien we toch echt een keer naar de WC moesten, haha. Toen we 's avonds thuis kwamen, stond de WC weer op zijn plek.

Dinsdagavond begon de boel echter weer te borrelen en omhoog te komen. Meteen weer gebeld en er is die avond nog een loodgieter langs gekomen. Schade die keer? Rond half 3 lag ik in bed..

Ik was deze week dus behoorlijk moe. We hebben vrij weinig gedaan. Ik heb veel gekookt. Vrijdag hebben we een flinke wandeling gemaakt..

Deze week staat er in eerste instantie nog weinig op het schema. Waarschijnlijk gaan we maandag/dinsdag bij Jess' vader eten.. Donderdagavond slapen we bij Jess' tante, aangezien zij maar 30 min rijden van Detroit Airport vandaan woont. Aangezien we de volgende ochtend om 6:55 op het vliegtuig naar Washington, DC moeten zitten, leek dat ons een beter begin van de dag, dan als we om 3 uur op moesten. Haha.

Vrijdag t/m zondag zijn we dus in DC. Het beloofd een heet en benauwd weekend te worden, dus dat wordt bikkelen, haha.

Ook ziet het er naar uit dat we het appartement voor ons zelf hebben. Om de een of andere rare reden (er is geen ruzie, naar ons weten) hebben Kyle en Jess besloten grotendeels terug te verhuizen. Prima, kunnen wij lekker ons gang gaan, zonder teveel irritaties.

Ik heb net de Nederlandse zwemdames zien winnen van de Amerikanen. Mooi moment, zeker omdat Kyle verschrikkelijk arrogant doet wat betreft de Olymische Spelen (gelukkig heeft hij door dat het mij weinig kan schelen). Morgenochtend is het NL - US voetbal. Nadat ze de tijden veranderd hebben denk ik niet dat ik het ga kijken. Aangezien het over een kleine 6.5 uur begint, en ik nu nog op ben. Maar ik denk positief, dus we gaan winnen en morgen loop ik rond in een oranje polo.

Goed, dat was het weer voor deze keer. Oh, wacht. De foto's! Ja ze staan echt online deze keer! Als het goed is zijn ze te bezichtigen voor mensen die niet op Facebook zitten. Zo niet, laat het me even weten. Ze zijn hier te vinden.

Een fijne week allemaal gewenst! Ik weet niet of ik nog update voor DC, maar daarna zeker!

Ps. Hup Holland Hup!

Geen opmerkingen: