Countdown

Nog tot mijn reis!

donderdag 21 augustus 2008

Eerder uit het appartement

We zijn vandaag onverwachts en 'hals over kop' uit het appartement verhuisd. In eerste instantie zouden we pas morgenavond vertrekken, maar die plannen zijn dus veranderd.


Vanmiddag rond kwart voor vier stond er opeens een voor mij vreemde jongen in onze huiskamer. Wat bleek: het was één van de jongens van wie wij het appartement onderhuren. Tegen mij zei hij dat hij alvast wat spullen kwam overbrengen, maar al snel bleek dat hij van plan was om twee dagen voor ons contract afliep, terug in te trekken. 

In eerste instantie waren zowel Jess en ik hier een beetje van overdonderd. Ik bedoel, wij hebben dit appartement tot a.s. vrijdag van hun gehuurd. Je kan nu natuurlijk denken: 'ach, wat maakt het uit?'. Mja op zich niet heel veel, zij het niet dat wij deze gozer totaal niet kennen, hij opeens midden in de huiskamer staat zonder eerst te bellen en dat hij over het algemeen nogal vreemd overkomt. Hierna werden we ook nog eens fout behandeld door het management van het complex, dus na alle onzin van de gehele zomer (plafond ingestort, vaatwasser 3 weken kapot, twee keer extreme overstroming van het sanitair), was voor ons de maat vol. We hebben onze spullen gepakt, de auto vol geladen en zijn naar Jess' moeder gereden.

Aangezien we niet alles in de auto kregen hebben we een aantal dozen achter gelaten en de deur van onze kamer op slot gedaan. Mooi eigenlijk, aangezien ik van die gozer hoorde dat die andere gast van plan was morgen middag spullen te komen brengen (dus ook een dag te vroeg. Afspraak is toch echt afspraak). Hij kan er dus alleen niet in. Haha.

Geen opmerkingen: