Countdown

Nog tot mijn reis!

woensdag 17 december 2008

Buitengesloten

En dan zit je anderhalf uur buitengesloten, met een zes maanden oude puppy, in de sneeuw met -7°C..

Riley moest 'even' naar buiten. Het vervelende van Amerikaanse deuren is, dat het nog vrij lastig is om even snel te zien of ze op slot zitten of niet. Je kan een deur die op slot is namelijk van binnen nog steeds open doen, terwijl de deurknop vanaf buiten niet te bewegen is.

Riley en ik waren dus buiten en ik had de deur open gelaten. Deze is door de wind dichtgewaaid en toen zaten we dus buiten. Zonder sleutel, zonder telefoon en zonder portemonnee. FIJN!

Uiteindelijk heb ik iemand op straat gevonden van wie ik de telefoon even kon lenen en Dave kon gelukkig me uit de kou komen bevrijden (das het geluk van een eigen zaak!).

Maar goed, we hadden het wel ijs koud ;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

AAh Arme jij!
-7 graden?! hmmmzzz..hoe voelt dat ook alweer aan...
Geen idee!

Clint zei

uuuh, kruip maar eens in de ijskast :P