Countdown

Nog tot mijn reis!

maandag 22 december 2008

Een druk weekend..

Ons weekend is lekker druk geweest, we hebben ontzettend veel gedaan en tegelijk heerlijk genoten.
Zaterdagochtend zijn we allereerst uit ontbijten gegaan bij Sophia's. Heerlijk gegeten, waarna we in de sneeuw en kou naar een mall zijn gereden. We moesten nog even wat kleine dingetjes hebben. Ik wilde o.a. kijken of ze een boek hadden bij Schullers.

Na 20 minuten gezocht te hebben voor een parkeerplek (tja, wellicht niet zo slim om de laatste zaterdag voor kerst naar een mall te gaan ;) ), konden we eindelijk naar binnen. Mijn boek hadden ze niet, maar hun andere vestiging had nog één exemplaar. Aangezien we toch al van plan waren om daar in de buurt naar de  bioscoop te gaan, hebben we hem vast laten leggen en zijn we daarheen gereden.

We waren al behoorlijk aan de late kant, dus ik ben snel naar binnen gegaan om het boek op te halen, eindelijk had ik mijn exemplaar van: "iCon: Steve Jobs, the Greatest second act in the History of Business". Een biografie over Steve Jobs, de CEO van Apple.

Zoals ik al aangaf, zijn we daarna naar de film gegaan. De nieuwe Will Smith film Seven Pounds is echt heel mooi en indrukwekkend. Zeker een aanrader!

De film was rond vier uur over, precies de tijd dat we mochten inchecken bij de Bed & Breakfast. Na een snelle late lunch zijn de dus richting downtown East Lansing gereden. De B&B was in één woord: geweldig! Alle details die de Inn keeper in de verschillende kamers had verwerkt, heel indrukwekkend. Onze kamer was de zogenaamde Summer Safari Room, met een jacuzzi en openhaard. Heel relaxt.
's Avonds zijn we naar de Ierse pub gelopen om wat te gaan eten. Voor het eerst vroegen ze daar ook niet om mijn ID toen ik een 'Pint of Stella' bestelde, wat altijd een welkome uitzondering is ;)

Na het lekkere eten zijn we terug gegaan naar onze kamer en hebben we nog een flinke tijd heerlijk in de jacuzzi gezeten, terwijl het buiten maar koud en guur was (en dan bedoel ik ook ECHT koud en guur: -17.2 graden Celsius!!).

Zondagochtend hebben we eerst heerlijk ontbeten in de B&B. Daarna zijn we even naar Best Buy gereden, omdat Riley de kabel van Jess' computer kapot had gebeten. Dat geintje koste weer een fijne 60 dollar! Daarna zijn we naar Jess' vader gereden, om Nick mee te nemen naar de film The Day the Earth Stood Still.. Op zich een prima film, maar wel velen malen slechter dan we gehoopt hadden.
's Avonds hebben we bij Jess' vader gegeten (lekker mexicaans buffet!) en een uurtje of twee geleden zijn we thuis gekomen, bij een extreem blije Riley, die ons enorm gemist had ;)

Goed, ik ga de kleuter zo in haar bench stoppen en nog wat lezen in mijn nieuwe boek :)

Clint

Geen opmerkingen: