Countdown

Nog tot mijn reis!

dinsdag 16 december 2008

Veilig aangekomen

Het is hier nu iets over zeven uur 's ochtends en ik lig in bed met mijn ipod. Mijn vlucht gister was helemaal prima: aardige gasten naast mij, ik heb het eten niet meteen weer hoeven uitkotsen en dankzij het goede entertainment systeem heb ik me die negen uur wel vermaakt. Ik was vrij snel bij immigrations en daar was ik ook echt binnen een minuut doorheen. Wel ging de beste man direct na mij eventjes weg, wat me toch een klein beetje nerveus maakte. De koffers van onze vlucht kwamen op twee banden tegelijk, wat behoorlijk lastig was.. Ik had bijna mijn koffer niet gezien. Toen werd ik bij customs nog eens eruit gekozen voor een secundaire controle (zou dat met die immigrations officer te maken hebben gehad?).

Daarna snel naar huis even Taco Bell gegeten en naar bed.
(Mikn vinger is moe dus ik kap er even mee :p)

Geen opmerkingen: