Countdown

Nog tot mijn reis!

zaterdag 27 december 2008

Kerst: jingle all around MI

Gelukkig is kerst weer over! Pff wat een vermoeiend gedoe hier in de VS! Ik mis de twee dagen kerst toch echt wel!!

Op Christmas Eve zijn we naar Jess vader gegaan. Daar hebben we de nacht doorgebracht en 's ochtends vroeg cadeau's open gemaakt en ontbeten. Ik heb o.a. een giftcard voor de bioscoop, een four pack Grolsch Swingtop (ik heb die Amerikanen toch goed afgericht he?!) en nog wat andere kleine dingetjes gekregen.

Daarna zijn we naar Dave en Dana gereden, nou ja, nadat we de
auto eindelijk aan het rijden hadden gekregen. De grond onder de voorwielen was zo bevroren dat we geen  centimeter naar voren konden komen. Bij Dave en Dana hebben we ook cadeautjes open gemaakt. Van Jess heb ik o.a. wat DVD's, een boek (The Film Club) en een heel mooi overhemd (Holister) gekregen. Van Dave en Dana een mooie trui (ook Holister) een giftcard voor de Mall en wat stocking (kerstsok) dingetjes en nog iets, wat ik me op het moment even niet kan herinneren, haha.

Ook Riley heeft van Jess en mij cadeau's gekregen: een set met vier speeltjes en een varkens oor om op de knabbelen (die ze in 10 minuten opgepeuzeld had, haha). Ze was heel goed in het kapot scheuren van de verpakkingen!

Daarna zijn we naar Jess' oma in Mnt Pleasant gereden, daar hebben we met een groot deel van Jess' familie gegeten en van Jess oma hebben we allebij nog een giftcard van $40 voor de Mall gekregen. Na de festiviteiten zijn we met Dave en Dana nog even langs de begraafplaats gereden waar Jess opa (en Dana's vader) begraven ligt. Onderweg kwamen we langs een huis met een absurd aantal versieringen (de foto's daarvan komen nog!). Toen we wegreden bij de begraafplaats kwamen we een enorme groep van zeker 10 herten tegen. Onwijs gaaf om die in de sneeuw te zien springen!

's Avonds zijn Jess en ik naar de film Marley & Me gegaan. Onwijs leuke, grappige en ook droevige film. Zeker een aanrader!

Vandaag (voor NL: 2e kerstdag) zijn we een aantal cadeau's gaan omruilen en hebben we wat dingen gekocht van onze giftcards. Ik heb o.a. the Dark Knight DVD, een nieuwe spijkerbroek (mijn oude zijn van de week gescheurd :( ) en een nieuw overhemd gekocht!

Het waren twee uitputtende dagen, maar ik ben wel verwend, dus ik mag eigenlijk niet klagen.
Ik zal na het weekend proberen wat foto's online te zetten!

2 opmerkingen:

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Leuk! Spijkerbroek gescheurd.... Been there too. :-)