Countdown

Nog tot mijn reis!

dinsdag 30 december 2008

FedEx, véél beter dan UPS!

Afgelopen week heb ik een externe harde schijf besteld, een Western Digital My Passport Studio 500GB:

Mijn interne harde schijf begon enigszins vol te raken, plus nu kan ik eindelijk gebruik maken van Apple's Time Machine technologie, die in OS X ingebouwd zit. In Nederland betaal ik bijna 200 euro voor dit beestje, hier heb ik 119 euro betaald, wat inclusief de verzendkosten was. Door alle feestdagen heb ik gekozen voor 1 day shipping, wat natuurlijk ook het nodige kost.

Waar ik constant problemen heb gehad met UPS (of, zoals ik ze tegenwoordig noem: UPSUCK!), is FedEx echt een hemelse afwisseling. Er werd gezegd: we bezorgen het voor 15:00 en ja hoor, om 12:54 was de bezorger er al. Dat is toch al een heel stuk beter dan 'Oeps, we hebben je pakket vergeten in de vrachtwagen te stoppen, sorry'.

Geen opmerkingen: