Countdown

Nog tot mijn reis!

maandag 15 december 2008

Wachten op de gate

De reis naar Schiphol ging zoals gewoonlijk erg voorspoedig, half uurtje in de auto, als je dan EINDELIJK Den Haag uit bent.. Dat duurt nog een klein half uur.. belachelijk.

Op Schiphol zelf ging alles ook redelijk goed. Mijn koffer was 0.5 kg te zwaar, waar ze me in eerste instantie €50 voor wilde rekenen. Na een beetje lief kijken wilde ze het voor deze keer maar laten. Erg irritant dat ze er zo moeilijk over doen. Maar goed, als ze die 50 euro echt had willen hebben, had ze die gekregen, NADAT ik een ijkrapport heb ontvangen van die weegschaal natuurlijk. Want waarom zou ik geloven dat die weegschaal geijkt is ;)

Nu zit ik voor mijn gate te wachten, omdat de gate nog dicht is.. There is a first for everything I suppose.. Normaal moet ik door allerlei fouten en cancellations rennen voor mijn vlucht :)

Ik heb dus nog maar even mijn laptop opgestart, heb ik tenminste iets te doen, en is niet meteen al mijn leesmateriaal er door heen :)

Anyways, over 20 min. begint het boarden, dus tegen die tijd zal de gate wel open gaan..

(wordt vervolgd)

(misschien)

Geen opmerkingen: